سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با اندرزهاست که غفلت زدوده می شود [امام علی علیه السلام]
عشق بی انتها
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
من نیستم تا بدانم کیستم

محمد :: جمعه 87/3/31 ساعت 1:12 صبح

من نیستم تا بدانم کیستم، می روم تا بدانم چیستم

وصل می خواهم... شاید در این راه من شوم رسوا،

یا شوم پیدا... شاید که این ره رود به دریا...

یا که کویری تشنه از فراق آب و تا قیامت اسیر در چنگال شنها... یا زمینی یخ بسته و لرزان از سرما...

یا که بی راهه ای تا ابد به ناکجاها... هیچ کس نمی داند،

هیچ کس نمی فهمد ،عاقبت من به کجا رفتم؟؟ شاید که رفتم من تا به نزدیک خدا بالا...

اما من ندیدم هرگز هیچ عشقی را بدین حد ساده و شیوا آری اصل من این بود،

وصل من این بود، تا ابد من با خدا تنها....


نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

!
من نیستم تا بدانم کیستم
قسم نخور
عشق یعنی
دیگر چه می خواهی
دلداده عاشق
خواب
پایان عشق
لحظه عشق
عشق یعنی
رویا
دوست بهانه دوستی
خوشه های عشق
تو مثل...
بوسه
[عناوین آرشیوشده]

About Us!
عشق بی انتها
محمد
Link to Us!

عشق بی انتها

Hit
مجوع بازدیدها: 31859 بازدید

امروز: 0 بازدید

دیروز: 4 بازدید

Day Links
خر تو خر [23]
عامل نا شناخته [24]
عشق [28]
[آرشیو(3)]


Archive


تنهایی
...!
خر تو خر

LOGO LISTS


In yahoo

یــــاهـو

Submit mail